středa 29. února 2012

Znáte?

Jistě všchni znáte Petru z Lovely Hair že? Jasně že jo! Kdo ne tak blog má ZDE.
Je skvělá a je můj vzor ;-) XoXo Verča blog-ZDE je super stejně tak jako Petra :)
Určitě tam nejdete nějaké dobré rady na módu a tak ;-)
Ještě než se kouknete na Petřin nebo Verčin blogísek přečtěte tyto 3 novinky prosím ;-)

  1. Blog http://www.jady-1d.blog.cz/ byl a je navždy zrušen a vymazán!
  2. Kdo se mně chce na cokoliv zeptat asi za 5 minutek :D Sem budu dávat článeček DOTAZY a tam do komentíků mi ty dotázky pište ;-) Čím více otázek tím lépe.Když jich alespoň přes 10-15 otázek bude udělám video-videoodpověď takže se těšte a pište ;-)
  3. A za 3,kdo mě chce za AFFS napište do článku AFFS ;-)
Díky a teď už hurá na blogy  Petry nebo Verči !! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky předem všem co mi napíší povzbudivý a veselý komentík ;-)