středa 28. prosince 2011

Téma: Rtěnky :))

Jako každá holka i já se maluju rtěnkama :))

Ale dávám spíš na takové odstíny např: 

Růžová,Červená,Růžová 2


Hnědá - Tuto rtěnku mám přesně doma a je vážně úžasná :)) Ty předchozí jsou z Google
Jakou máte nejraději vy? Napište do kometíků :)) Budu ráda :))

A TEĎ JAK SE LÍČÍ CELEBRITY :))










Avril zvolila světlejší barvu lesku a moc se to k ní hodí*




 
 Naopak Katy Perry zvolila tmavší barvu na udílení cen*
Ďáblice Rihanna si na sebe hodila také růžovou a moc jí to zvírazňuje :))
:)) Tak tím končím a díky za konetík :)) :->*

2 komentáře:

  1. Já mám nude rtěnku od Rimell a je skvělá :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji na 100% se tam kouknu :)) a přihlásím se k pravidelným čtenářům :))

    OdpovědětVymazat

Díky předem všem co mi napíší povzbudivý a veselý komentík ;-)